torsdag 24 december 2009

Julstök
















Så fixas det med jul i CA

4 kommentarer:

  1. Hej & tack för kommentaren i min blogg, nu kunde jag hitta till din- KUL! Jag återkommer gärna. Vad mycket vackra växter du har.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  2. Tack Eva!
    Välkommen in.
    Tack för dina fina bilder från barndomens nejder.
    Nostalgin får sig en kick
    Kram/Lena i CA

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Va kul att du tittat in till mig! Så många fina växter du har i din trädgård. Kul att få se hur det ser ut i Kalifornien.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  4. Välkommen in Susanne!
    SÅ ROLIGT att några svenska bloggare tittar in. Det känns lite som brev på lådan, du vet!
    Började blogga mest för att nära och kära skulle kunna se vad jag har för mig sedan jag flyttade. Nu har några andra också kommenterat mina sidor och det är såååå roligt.
    ha det gott och än en gång välkommen in/Lena:)

    SvaraRadera